SIM-карта — це маленький і тендітний шматок пластику, у який вмонтований чіп з усією інформацією про абонента. Раніше, у випадку втрати або поломки картки, абонент повністю втрачав свій номер, баланс на рахунку й т.д. Але зараз це вже не проблема, SIM-карти можна швидко й легко відновити, про те, як це зробити, ми розповімо в сьогоднішньому матеріалі.
Немає необхідності змінювати звичний номер, якщо щось трапилося з SIM-картою або вашим телефоном. Ви завжди можете її відновити в одному з ексклюзивних офісів Beeline зі збереженням номера й коштів на рахунку.
Як це працює?
Якщо з якої-небудь причини ви більше не можете скористатися своєю SIM-картою, вам належить звернутися в найближчий ексклюзивний офіс Beeline, і оформити заяву про заміну SIM-карти.
Для заміни SIM-карти абонентам, зареєстрованим у системі обслуговування абонентів Beeline, досить при собі мати паспорт. Якщо ви раніше не проходили процедуру реєстрації, і ваших персональних даних немає в системі, вам необхідно буде пройти процедуру ідентифікації клієнта, а також пред'явити ваш паспорт.
Процедура заміни SIM-карти займе від 30 хвилин до 2-х годин, після чого ви знову зможете користуватися своїм номером.
Скільки це коштує?
У випадку технічної непрацездатності SIM-карти з вини виробника, заміна відбувається безкоштовно. У випадку втрати або крадіжки вашої SIM-карти, заміна платна й становить 15 грн. Оплата може бути проведена або з вашого мобільного рахунку, або безпосередньо в Ексклюзивному офісі Beeline.
Важливо знати: Реєстрація в системі обслуговування абонентів дозволяє гарантувати, що ваш номер завжди залишиться тільки за вами, а також спрощує процедуру підключення додаткових послуг. |
Більше інформації можна одержати на офіційному сайті, або зателефонувавши до центру підтримки клієнтів: з мобільних телефонів Beeline: 0611, з міських телефонів 8 (800) 30 101 30
до змісту |
Як це працює?
Для відновлення SIM-карти абонент повинен прийти до центру обслуговування абонентів, маючи при собі паспорт. У Києві можна звернутися в центри обслуговування абонентів за адресами:
- Хрещатик, 24
- Еспланадна, 20
- Гришка, 5
Адреси центрів обслуговування в інших містах України можна подивитися на офіційному сайті оператора. SIM-карту абонентам, як правило, відновлюють відразу.
Скільки це коштує?
Вартість відновлення SIM-карти становить 5,32 грн.
Важливо знати: Більше інформації можна одержати за телефонами: 8 800 50 5433 0 — безкоштовно з номерів фіксованого зв'язку України, 5433 — безкоштовно в мережі life:) |
до змісту |
Якщо абоненти не контрактної форми обслуговування втратив USIM карту, відновити її не вдасться. Якщо ж абонент є контрактним клієнтом, йому необхідно зателефонувати до контакт-центру Utel і повідомити операторові інформацію для блокуванні загубленої карти (або звернутися безпосередньо в салон-магазин, або відділ обслуговування абонентів).
Як це працює?
Для заміни USIM-карти й відновлення номера, абонентові необхідно звернутися до салону-магазину або відділу обслуговування абонентів і написати відповідну заяву. Ідентифікація абонентів проводиться відповідно до діючих вимог ідентифікації абонентів Утел: фізичні особи ідентифікуються за паспортом, для юридичної особи — надається відповідний лист-доручення (із вказівкою довіреної особи) з підписом керівника й печаткою підприємства, а також наданням паспорта (або іншого документа) довіреної особи.
Після ідентифікації абонента, перевірки, чи належить номер абонентові, і написання абонентом заяви, абонентові видається нова карта зі збереженим номером.
Скільки це коштує?
Послуга заміни usim-карти є платною, за винятком випадків заміни usim-карти за гарантією. Гарантійний термін usim-карти становить 2 роки. У випадку, якщо заміна usim-карти не є гарантійною, вартість послуги відновлення usim-карти (20 грн.) нараховується після заміни й відображається в наступному рахунку за послуги зв'язку (на початку наступного розрахункового періоду).
до змісту |
У випадку втрати, крадіжки, пошкодження SIM-карти або її блокування в результаті введення неправильного PUK-коду, компанія «Київстар» надає можливість відновити SIM-карту за допомогою послуги «Заміна SIM-карти» у центрі обслуговування абонентів «Київстар».
Як це працює?
Гарантійне обслуговування SIM-карти здійснюється безкоштовно й поширюється на несправності SIM-карти, які виникли з вини заводу-виробника й актуальна протягом 1 року з моменту активації. Здійснюється гарантійна заміна на підставі результатів технічної перевірки функціональності SIM-карти в центрі обслуговування абонентів.
Не гарантійна заміна SIM-карти з відновленням номера здійснюється тільки після проведення зіставлення (перевірки) наданих у центр обслуговування абонентів даних з інформацією, що зареєстрована за абонентським номером. При собі слід мати паспорт.
Скільки це коштує?
Вартість послуги «Заміна SIM-карти» становить 20,00 грн. з урахуванням ПДВ і без врахування збору до ПФ. Кошти для оплати відновлення знімаються з рахунку абонентського номера. При відсутності достатньої суми на рахунку його варто поповнити.
Важливо знати: Додаткову інформацію про можливість заміни SIM-карти можна одержати за телефонами: 466 (дзвінки з мобільного телефону в мережі «Київстар» безкоштовні), 8 (044) 466 2 466 (для дзвінків з міського телефону) |
до змісту |
Як це працює?
У випадку втрати, або пошкодження R-UIM-карти клієнт може звернутися до центру обслуговування клієнтів PEOPLEnet для одержань карти дубліката. Процедура дуже швидка й вся інформація з номера після заміни R-UIM карти залишається попередньою.
Скільки це коштує?
Вартість процедури відновлення дорівнює 15 грн. Ця сума потім списується з рахунку клієнта.
до змісту |
Як це працює?
Гарантійна заміна кари здійснюється безкоштовно. Гарантійний термін SIM-карти для абонентів передоплати становить 3 місяці з дати її продажу/попередньої заміни при виконанні наступних умов:
- надання SIM-карти;
- надання документів, що підтверджують факт і дату продажу пред'явленої SIM-карти (товарний чек, накладна, стартовий пакет);
- дата продажу SIM-карти збігається або раніше дати здійснення першого дзвінка з використанням цієї SIM-карти (крім випадків повторної заміни SIM-карти).
У випадку незастосування гарантійних умов на заміну SIM-карти, користувач передоплати має можливість платної заміни SIM-карти на загальних підставах. Платна заміна SIM-карт проводиться після ідентифікації користувача. Абонент повинен відповісти на наступні питання:
- Тарифна модель, у якій працює користувач?
- Дата активації стартового пакета?
- Дати й суми останніх поповнень рахунку?
- Номери (3-5) з якими найчастіше розмовляв, відправляв SMS користувач. За 3 номерами повинно бути не менш 5 вихідних дзвінків не нульової вартості.
Після успішної ідентифікації користувач повинен також надати наступну інформацію:
- ПІП абонента/Назва організації;
- Серія й номер паспорта/Код ОКПО;
- Адреса прописки/Юридична адреса підприємства (при відсутності адреси прописки – адреса проживання);
- Контактний телефон.
Скільки це коштує?
Вартість заміни SIM-карти становить 20 грн. Ця сума знімається з рахунку для передоплати (через ваучер або через бонуси).
Важливо знати: Додаткову інформацію можна одержати за номером 111 з мобільного МТС Передоплата/JEANS, або за прямим номером 240 00 00 |
Наведені вище схеми — це загальні моделі відновлення номера для кожного з операторів, але для кожного окремого випадку, звичайно ж, можуть виникнути й окремі нюанси. Сподіваємося, цей матеріал вам допоможе оперативно відновити SIM-карти. Проте, наша редакція бажає кожному мАбільщику якомога рідше зіштовхуватися із ситуаціями, у яких може виникнути потреба в процедурі відновленні мобільного номера.
Немає коментарів:
Дописати коментар